Segmentare? “Recognizing the need is the primary condition for design.” Charles Eames. Structura procese Copywriting & Design » Images & Words…

ROTOFEI @ Agil Timișoara

Ce este Brandul?

Nume, simbol sau o combinatie a lor care identifica producatorul unui produs / serviciu.” Philip Kotler

Structura procese Branding:

“3 words: visionary, resourceful & reliable. Thank you!” Gabriel Bordea, Owner Agil

Impactul elementului vizual in profitabilitate?

The Psychology of Design

“Great design requires great psychology… Psychology is the science of behaviour and the mind. When design and behaviour match, the design will be superior” Simon Norris, Nomensa.

Proces Rebranding Caroli Foods

“Am spus să le unim pe toate. Astfel, se va schimba logo-ul care va apărea pe toate cele 250 de etichete ale celor cinci branduri Caroli. Proiectul a început la jumătatea anului 2008 şi se termină în noiembrie 2009 şi dispune de un buget de 250.000 euro destinat studiilor, design-ului şi modificării tuturor etichetelor” Adrian Nicolaescu.

A fost perfect justificata decizia de Rebranding, boneta de bucatar pozitiona eronat brandul Caroli… Procesul a reusit? Te las pe tine sa iti construiesti opinia proprie…

Cel mai simplu mod de a verifica performanta potentiala a unui element vizual este separarea acestuia de brandingul de produs sau de companie si testul de recunoastere in cercul de cunostinte.

Nu te astepta insa sa ai rezultatele elementului vizual din brandurile Mercedes, Audi sau Nike dar macar elementul vizual testat trebuie sa defineasca industria in care activezi!

Segmentare vs Strategie Brand » Nevoi prospecti » Naming vs Slogan:

“Felie cu felie te umpli de energie”

Structura procese Branding:

Segmentare? Marea majoritate a cititorilor acestui blog nu se vor afla in targetul definit de brandul Rotofei! Imagineaza-ti insa care sunt criteriile principale in decizia de cumparare a prospectilor din mediul rural?

Ce exprima sloganul?

Namingul brandului asigura sinergie?

Elementul vizual confera diferentiere la raft?

Naming & slogan vs putere mica de cumparare vs nevoi primare?

[nggallery id=4]
* cred ca ai inteles ideea si de fapt ai inteles deja mult mai multe din punct de vedere al procesului tehnic de Branding! Mai poti sa consideri procesul de Branding o decizie riscanta vs trendul consumatorului spre nutritie?

Daca echipa ta de vanzari “s-a intalnit la raft cu el” acum intelegi de ce ti-au scazut vanzarile… ?

A desena frumos nu defineste procesul de branding!

Management Strategic? Strategie Brand? Codul emotional al culorilor in Branding:

Brand Equity Route » Analiza SWOT?

[vCitaMeetingScheduler]

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply